HETZELFDE MAAR DAN ANDERS

Een ontwikkeling die al een tijd gaande is, maar vooral met de opkomst van het digitale platform erg interessant is geworden, is de dynamische visuele identiteit. Anders dan bij een statische identiteit betreft deze variaties van bijvoorbeeld het logo of het kan veranderen van kleur of grafische elementen. Een reden om voor een dynamische visuele identiteit te kiezen is omdat ook organisaties en merken zich constant aan het ontwikkelen en innoveren zijn. Verandering is dus een deel van hun identiteit en een dynamische identiteit zou dit kunnen representeren.

Mijn scriptie bestaat uit vele voorbeelden van dynamische visuele identiteiten en uiteindelijk ook het antwoord op de vraag hoe zinvol een dynamische identiteit kan zijn voor een bedrijf of organisatie. 

CATEGORIE
Afstudeerscriptie

JAAR
2015

ONTWERP
ArtEZ Zwolle

______

 

2mockup qoute2mockup qoute
3mockup inleiding3mockup inleiding
4mockup kapit14mockup kapit1
5mockup kapit25mockup kapit2
6mockup text6mockup text
7mockup text7mockup text
8mockup john8mockup john
9mockup john9mockup john
achterkantachterkant